Merve2334 Arkadaşlar 10+5 günlük gebeyim bugün kasık ağrım çok üstelik vajinamda da arada sancı oluyor normal mi yoksa tehlikeli mi
Meldaaa Merve2334 bendede vardı cuma günü doktorumla görüştüm, vajinal agrı normal dedi genişliyor dedi, kasık agrımda oluyo 15-20 saniye krqmp gibi giroyor çıkıyor bence oda normal. Bu arada ben 10+4 🙏🏻
Merve2334 Meldaaa Allah kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏼🌸 yani son iki haftadır kasık ağrısı olmuyordu şu iki gündür başlayınca biraz tedirgin oldum
Meldaaa Merve2334 aminnn inşallah, Allahın izniyle birsey olmaz insallah benimkide biranda başladi zaten hatta çok ayakta kaldgm icin fln diye dsndm. Ama doktorum bebek büyüyor rahim genişliyor normal dedi