Merhaba, cevremdeki bUyuk cogunluk ciceksepetinden ne aldiysa antin kuntin geldi diyor,
kapi susu begendim, bide ahşap emzik askisi, almak istiyorum fiyatlari instagrm sayfalarina göre uygun.
ne dersiniz? Alan yaptıran varmı? isme özel olunca iade de olmuyor 😣