Merhabalar hem içeriği hem de pişik yapmaması sebebiyle birçok kişi sleppy bio natural tavsiye etmişti.Ama yorumlarda 1 numarası çok küçük demişler.Kullanan var mı aranızda?Sizce 2 numara mı sipariş etmeliyim yenidoğan için?Zaten 32li alacağım şimdilik bebeğimde pişik yaparsa memnun kalmazsak yine de diye.Sizce 1 numara mı 2 numaramı sipariş vermeliyim?Ve ıslak mendil için hangisini önerirsiniz?