Merhabalar bi onceki hamileligimde iki damarda direnc cikmisti gec farkedildi ve bebegimi kaybettim daha once konu acmistim aslinda ama aklima takilan bir konu var. kan pihtilasmam olup olmadigini bilmiyoruz test yaptirmadim su an hamileyim ama her ihtimale karsi coraspin ve oksapar kullaniyorum. Pihtilasma yasayanlar ve damarda direnc sorunu yasayanlar hamileliklerinizi hareketlimi gecirdiniz yoksa hareketsiz mi? Bazi doktorlar hareket etmelisin yatmak iyi gelmez derken bazilarida surekli dinlenme halinde olmalisin diyor size ne denildi acaba bilgisi olanlar yazabilirse cok sevinirim:)