Gizmolata Seda_8 biz Aren koyduk, inşallah önümüzde ki ay kavuşucaz. Sizin aklınızda hiç isim var mı? Mesela biz mercan ve deniz arasında da çok düşündük en son aren oldu😍
Nurr_1 Seda_8 herkes aynı isimleri koyuyor 🤦♀️😅 valla bende isim. Bulamıyorum yakında sınıflarda aren Goktug asil poyraz ayaz dolacak 😅😅 erkek ismi koymak Daha zor sanırım
hellobaby0 Nmg bizde göktuğ düşündük sonra duydum ki çok savaşçı oluyorlarmıs hiç yerlerinde durmuyorlarmıs😅 ama hala düşüncelerimiz arasında
Austosprensi_ Poyraz koyucaz bizde poyraz da cok kıpır kıpır yaramaz olur diyorlar bilmiyorum aklımızda poyraz var ben birde ardıç koymak istiyorum tek isim düşünüyorum cift isme karşıyım nedense
Mandalina91 Nurr_1 katılıyorum evet hepsi güzel isimler ama o kadar çok ki artık kulağıma hoş gelmemeye başladı.