giresun Ben de ilk devlete gittim. 3 ay klomen kullandım, 2 kez aşılama yaptırdım sonrasında tüp bebek için rapor çıkardım. İlaç ve aşılamalar peş peşe oldu. İlk Haziran da gitmiştim, Aralık ta çıktım :) ilaç ve aşılamalar peş peşe olmasına rağmen 6 ay sürdü yani. Raporu da hemen çıkarsan bile 2 ay da o sürüyor. Kurul süreci falan var. Sabır isteyen süreçler yani, Allah kolaylık versin.