[silindi] hadi hayırlısı olur inşallah benimde adetime 9 gün var bir iki gün göğüs ağrım oldu şimdilerde ise kaşık ağrısı ara da karın ağrısı ve halsizlik oluyor bu ay rahim filmi de çekildim inşallah bende hamileyimdir bir kimyasal bir dış gebelikten sonra