Hmyra09 doktorum 120ye kadar normal yapabilirsin demişti, ilk gebeliğimde 103le normal doğum yaptım. Doğumum zor geçti ama kiloyla alakası yok başka sebeplerden dolayı zor geçti dikişim oldu. Kilo sadece gebelikte zorladı nefes darlığı, ağırlaşma , gebelik şekeri vs. Şuam 30+6 yım 93 kiloyum inşallah bu sefer 100e çıkmadan bitirirm