Metoli Merhaba, hastane çantasına bebek bakım kiti koymayı düşündüm. Bebek doğduğunda tırnakları çok uzun ve jilet gibi keskin oluyormuş. Hemen hastanede törpülerim ya da küçük makasla keserim belki dedim. Ne dersiniz?
sareninannesi1 Bebek ilk doğduğunda tırnakları daha henüz sertleşmemiş yumuşacık oluyor üç dört gün sonra sertleşmeye başlıyor yani gerek yok bence bi hafta falan sonra anca kesilir