Oldi doktor uygun görüyorsa yaptırmalısınız şeker yüklemesi denilen şey çok abartılıyor 2 dilim baklavaya tabir bi şey yani çok abartmamak gerek zaten gebelik döneminde fazlalıkla vücudumuza şeker alıyoruz doktor uygun görüyorsa yapılmalı ben yaptırıcam şahsen ki hemşireyim ben bu arada