bb1509 benim 36+4 te nişanım gelmişti nst de sancım çıkmıştı ben sadece adet olacak gibi bir his hissediyordum, dr muayene edince 2cm açıklığım olduğunu söyledi, ama sonrasında bir iki hafta sancı çıkmamaya başladı nst de, 38+1 de suyum geldi doğum yaptım 🤷🏻♀️