momsboys Ekinci-ada12 valla gaza geldim bugun tüm eşyalarını yıkadım. yarın öbürgünde ütü yaparım kargoda malzemeler var onlarda geldikce yıkarım artık
Ekinci-ada12 Tugbayilmaz-_-53 ahhh ah bende öyleydim okul bitti kendimi direk evde ev hanimi gördüm atanayim da kurtulayim
Tugbayilmaz-_-53 Ekinci-ada12 inşallah atanırsın kariyer isteği bir hastalık bence. Atandım bu sefer o yetmedi yüksek lisansa başladım şu an o yetmiyor ingilizce hazırlık kursu hayal ediyorum her geve uyurken. Millet bebeğini hayal eder ben kursları 😃
Ekinci-ada12 Minicikkiz cok haklisin canım benim yapma is yapılır edilir rabbim yavrunu sana bağışlasın sag salim kucağına almayi nasip etsin
Ekinci-ada12 Zemheriiiiiiii bende yaptim mi durdurak bilmiyorum ama oturdum mu da kalkmak bilmiyorum😀
Ekinci-ada12 Semrakrbck benimde tas gibi oluyor bazen gündüz hep ayaktayim geceleri emekliye emekliye lavaboya gidiyorum
damlaaltinay Ekinci-ada12 kuzum 31 haftalığım bu egzersizi bile yapıyorum, ama tabi şeker ve karbonhidratı kestikten sonra 😊 sadece sebzeyle beslenince ağırlığımdan kurtuldum 💖
Ekinci-ada12 damlaaltinay spor yapanlarda ağrı az oluyor kaslar çalışıyor doğumda ıkınmada güçlük iyi geliyor diye duydum bol yürüşte iyiymiş
mothers_baby2021 damlaaltinay bunun dışında yaptığınız spor var mı ? Bende eşimle yarım saat dışarı çıkıyorum akşamları yürüyüş yapmak İçin.Ama bunu da evde yapabilirim . Paylaşım İçin çok teşekkürler .
Baharcilek Sose Kandemir döneminde eve birini sokmak ta dert evi temizliyecez derken korona olmak var
Sose Baharcilek haklısın maskeyle durcaz napalım son ayda da pencere kapı silmek çok zor geliyor bana büyük işleri yapsın yeter 🤷🏼♀️🙄
Ekinci-ada12 damlaaltinay benimde var sekerim diyet yapiyordum sekerimi ölçüyordum kac gündür saldim hem yiyorum hem de ölçmüyorum yaa iyice unuttum yaa korktum şimdi
mothers_baby2021 Prenseslerannesi34 bende 25 haftalığım.Ama 3 çeşit yemek yapıp bir tatlı yapıyorum.Belim kitleniyor sizler nasıl temizlik yapıyorsunuz ben şaşırıp kalıyorum bende mi sorun var acaba bilemedim .Normalde temizlik yapmayı sevmezdim .Ama hamileliğimden beri her yer gözüme pis geliyor .Her yeri indirip temizlik yapasım geliyor ama yapamıyorum çılıdıruorım 🥺
Prenseslerannesi34 mothers_baby2021 ya bilmiyorum cnm ben seviyorum evet çok yoruluyorum yeri geliyor ama pis pis duramam ben temizlik hastalığı var biraz 🙈 hiç yapamasam yavaş yavaş da olsa illa yaparım bir gün bir odayı bir gün başka odayı sık sık temizleyince zaten aşırı kirlenmiyor evlerde
Sose Ekinci-ada12 😂 aynı sorun bende de var.. Hele tetenoz zamanında artistlik yapıp bnm kolum bile ağrımadı acımadı diyip evin heryerini alt üst etmiştim ertesi günü sere serpe yattım 😂 can istiyor ama vücut yetişmiyor bi yerden sonra.. Alışkın değiliz ki koca karına kıyamam onlarda içerde yoruluyor
damlaaltinay mothers_baby2021 hayır kuzum 😊 benim eşim Suriye’de o yüzden tek dışarı çıkmak içim almıyor bende böyle bir çözüm buldum 😊 şekerim olduğu için başlamıştım şimdi alışkanlık oldu 😊
Ekinci-ada12 Semrakrbck gecer canim benim sayılı günler rabbim sag salim kavuştursun biz bütün anneleri beklentimiz aynni evlat yolu gözlemek