Merhaba kizlar. Bebisimin iki hafta önce suyunun azaldığını öğrendim. Bugün 35+4 teyiz. Doktor her hafta nst girmem gerektiğini hareketler azalırsa bilgi vermemi söyledi. Bugün bebeğim çok az hareket etti. Normalde kontrolüm 15 inde nst ye de yarın girmem gerekiyor. Sizce biraz daha bekleyeyim mi yoksa hemen gidip nst çektirip doktoruma bilgi vereyim mi ? Bu haftalarda bebek hareketlerinde azalma normal mi bilgisi olan yazarsa çok sevinirim.