Hatice08 ben inşallah tutacağım. 30. Haftadayım. Son 2 ayım kaldı. Dayanabilirsem eğer neden tutmayayım ki. Bebeğimin gelişimi benim yediğim besinlerle ilgili . İftardan sahura yeterli protein karbonhidrat ve yağ aldıktan sonra, ki zaten 3-4 litre su içiyorum. İçerim her sene tutuyorum, egzersizle birlikte. Günlük beslenmemden bir şey eksilmeyecek. Şu anda akşam yemeğimi 6.30 da yiyorum. 8 gibi kuruyemiş atıştırıyorum. Kahvaltımız ertesi gün 10 civarı yapıyorum yine 12-14 saat açlık oluyor hiç sıkıntı yaşamadım. Şimdi tek farkı su ve gündüz biraz istirahatla geçireceğim. Şekerim yok çok şükür. Gebeliğinde 3-4 ay bir şey yiyemeyen içemeyen insanlar oluyor. Allah izin verirse sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Eskiler hep tutmuş . Bende tutmayı düşünüyorum en azından yapabildiğim yere kadar.