Ebruuuee gülerek girip ağlayarak çıktım . Yani sonuçta ameliyat oluyorsunuz . Narkoz alıyorsunuz . Uyandığımda bebeğimi sorup ağlamıştım bebeğimi kucağıma aldıktan sonra rahatlamıştım ağrılarınız oluyor. Ağrıların da yaranın iyileşme süreci de kişiden kişiye göre değişiyor . Ama bende baş ağrısı falan olmadı . Uyudum uyandım çocuk doğmuş :) yani böyle doğurmak güzel sonra tabi ağrınız oluyor ama düzeliyor zamanla. Çocuğu emzirmeye çalıştım sütüm gelsin diye . Korkmanıza gerek yok . Yani normal bir süreç bu da . Yanımda ablam ve eşim vardı şimdi sadece bir kişi kalacak herhalde düşünüyorum kim olsa daha rahat ederim diye.