Mavi34 evet hiç bir sıkıntı yok sonra bizi genetik bakıldı benim bağışıklığıma bakıldı rahimden parça alındı bakıldı hepsi temiz hiç bir sıkıntı görmüyo doktorlar en son düştüğünde şekersen olabilir mi dediğimde şekerin bebeğin kalbini durduracak kadar yükselmedi dedi anlamıyorum 300 400 olup şekeri sağlıklı doğum yapanlar var açlık şekeri 120 olup kaç olduğunda tam tehlike arz ediyo bu durum