Sedarif kilosu boyu iyidir o yüzden ultrasondaki verilere göre söylüyorlar ama senin adet tarihin ya da ilk ultrasonda düzeltme yaptılarsa tarih ile ilgili onu baz alman gerekiyor (mesela benim 6 ağustos adet tarihim ama ilk gittiğimde geç döllenme o yüzden 19 ağustosu baz alacağız dedi hep 19 Ağustos gibi hesaplıyorum)