Eveet kızlar nasıl olcak nasıl bitcek diye düşüdüğüm doğumum gerçekleşti. Bugün 5. Günümüzdeyiz🥰
Gelelim hikayemize..
Hamileliğimin 12. Haftasında plesanta previa teşhisi aldım kanamalı olduğu için 25. Haftaya kadar hamileliğimi yatarak geçirdim. Sonrasında da 32. haftaya kadar dikkat ettim. Bu arada kilo alımım kaçınılmaz oldu( totalde 22 kilo)
- Haftadan sonra 10 dakikada 1 kasılmalarım başladı biraz biraz. Doktor muayenesinden sonra nişanım geldi. 40+2 muayenesinde suyumun azaldığını yatışımın hemen yapılması gerektiğini söyledi. Ben kendi sancılarımla hastaneye gitmeye o kadar hazırlamıştım ki kendimi sorumluluk alarak bir gün müsade istedim doktordan. İyi ki de istemişim hem psikolojik olarak hazırladım kendimi hem de ağrılarımın şekli o gece değişti( adet ağrısı şekline döndü, önceden karnım kasılıyordu ve idrar gelmesi gibi bir his oluyordu). Ertesi gün saat 8 gibi yatışım yapıldı. Bu arada hastanede çalışan bir ebeyi özel ebem olarak tuttum önceden konuşup iyi ki de tutmuşum. Ebe geldi rahme fitil koydu nst ye koydu. Fitil kısa sürede etkisini gösterdi 10 dakkada 1 olan sancılarım 2.5 dakikaya düştü kısa sürede. Açılmam hızlı oldu buna da Meryem ana eli otunun mucizesi diyorum. Sancılarımı duş alarak, dolanarak geçirdim. Ebem sancım olmadığında pilates topunun üstünde yaylanarak gezinmemi sancım geldiğindeyse pilates topunun üstünde zıplamamı söyledi. Bu şekilde bebeğin kafasının daha kolay kanala ineceğini söyledi. İtiraf ediyorum son zamanlarda pek zıplayamadım ben dinlenmek istediğimi söyledim. Yorulunca morfin gibi bir iğne yaptı ebem bana tabi doktorumun demesiyle.Kısa süre sonra doktorum geldi hadi doğumhaneye dedi. 20 dakika sonra bebişim yanımdaydı. 09:00 da başlayan serüvenim 12:54te son buldu. Ve asıl şok olduğum doktor bebeğin kilosuna 3800 3700 En fazla 4200 demişti. Ama ben hep aşağısını düşündüm 3600-3500 gelir diyordum kii 4300 olduğunu öğrendim🙈 tabi haliyle dikişlerim oldu biraz. Ama inanılmaz bir duygu. Gerçekten denildiği gibi doğum hipnotik bir an kişi transa geçiyor resmen o an. Size tavsiyem güvenebileceğiniz bir doktor seçin ve dediklerine uyun. İyi ki daha fazla beklememişim son dakikalarda bebeğin oksijen seviyesi düştü doktorum bekleseydim bebeğin daha fazla dayanamayabileceğini söyledi😕 ikinci tavsiyem doğuma yanınızda çok kişi götürmeyin kişi yalnız kalmak istiyor ben sadece eşimle gittim.
Üçüncü tavsiyem bedeninize güvenin. Vücut buna göre programlı zaten. Sistem bir şekil işliyor. 🤰
Bebeğim beklenenin üstünde kiloyla doğduğu için sağ kolunda zedelenme var. Çocuk doktoru 15 gün içinde kendiliğinden düzelebileceğini düzelmezse fizik tedaviye başlanacağını söyledi.😢 sizden ricam dua edin inşallah bende sizler için edicem. Birimizin diğerine duası kabul olur belki🤲 İşte benim hikayemde böyle kızlar. Şu an bebişim kollarımda mışıl mışıl uyuyor. Rabbim sizleri de tek nefeste en hayırlı zamanlarda bebişlerinize kavuşturur inşallah🤲