Anneler ve anne olmak isteyenler merhabaa :)
35-40 arası regl oluyorum pco var, prolaktin yüksekti dostinex içtim bitti. Yumurtlama değerlendirmek istiyorum ama bir şeyi anlamadım. 4 gün önce ovülasyon akıntım oldu değerlendirdim. Bugün ise daha yoğun bir ovülasyon akıntım oldu. Anlamadım bu akıntı çatlamanın habercisi mi? Yoksa çatladığı anlamına mı geliyor? Ne yapmam gerek ovü. test alacaktım bugün ama nöbetçide kalmamış :/ çarşamba günü de istanbula gideceğim :( çarşambaya kadar bir iki kez değerlendirebilirim off çok karışık işler 😭 uygulama 21. Gün yüksek şans gösteriyordu bugün 26. Gün ama akıntı arttı pco ve düzensiz adet yumurtlama çatlamasını da geciktiriyor sanırım kızlar yorum yapar mısınız? Kafam karıştı 😒