elediyebiri Siboo Walla bebek düsünüyorsaniz hic gitmedim. Benim ne Güzel tek tük cikiyordu. Koltuk alti ve genital nerdeyse bitmisti. Ama Simdi Yüz, kollar, bacaklar, genital oh Masallah. Baslayip 1 2 seansta kesersen daha da kötü olur.
SansliAnne Siboo Ben 9 seans falan gitmiştim şuan hamileyim ve sanki hiç gitmemiş gibiyim bence beklemelisin..
Busgktp Siboo bence gideceğiniz lazer makinasının türüyle de alakalı olabilir. Ben iyi ki gitmişim diyorum. Koltuk altı, yarım bacak ve genital bölgem için gitmiştim. Hamile kalmadan önce yaklaşık bir yıla yakın gitmedim pandemi sebebiyle. Ve üstüne hamile oldum ne bacağımda ne koltuk altında cıktı. Bacağımda ara ara cok inceler vardı zaten ama onlar seansımı tamamlayamadan pandemini olmasıydı. Yani ekstra tüy olmadı. afedersiniz genitalimin üst kısmında cok nadir tüylenme oldu alt kısımı zaten bitmemişti onlarda uzadı diyebilirim. Daha sonra kendim aldım ve artık kökler ince ve zayıfladıgından çok geç cıkıyor. Ben zararını görmedim şahsen 😊
Mervex Siboo ben 2015 yilinda gittim slnra bir dogum yaptim 2018 de simdi yine hamileyim ve hic bir degisoklik olmadi bende nereler tamamen bittiyse tekrar cikmadi nereler az cikiyorsa yine ayni cikiyor
Birfincanlatte Siboo merhaba. Ben düzenli gidemedim bikini ve bacak bölgeme. Başladım ve evlendim lazerim başka şehirde kaldı geldikçe gittim. Hamile kaldıgım müddetçe bir defa bile almadım hiç çıkmadı dıgumdan sonraz azcık çıktı ama çok az tüylenme şeklinde oldu tek seansla çözüldü yani dogumdan sonra eskiye dönmedi bende ama bünueden bünyeye degişebilir
Siboo Birfincanlatte ne güzel inşallah çıkmaz sizin 😊 bencede bünyeden bünyeye değişiklik gösterir bence
hellobaby0 Siboo evet çıkıyor maalesef hamilelikte de hamilelikten sonra da ister istemez hormonlardan dolayı. Çocuk düşünmüyorsanız yaptırın rahatlığı çok rahat ama çocuk düşünüyorsanız boştan yere yaptırmayın doğum yaptıktan sonra falan gidersiniz
Oaxell Siboo bende hamile kalmadan önce gittim hatta 3 seansım kaldı bile ama artık yok bile hamileliğim sürecince kıl tüy hiç olmadı bende bu süreçte birde doğumda çok rahat edicem o ayrı hiç ağda gibi sorunlarım yok tertemiz
Bayburtlugelin Siboo ben gebe kalmadan 4 ay önce başladım çık güzel bir şey lazer ama çokta işe yaradı genetal bolgede bile baya baya azalmıştı hamile kalınca kolaltı ve bikini bölgesindeki tüyler eski haline geri döndü gebelikte gitmeyide pek önermiyorlar bebeğe zararından degilde hormon değişikliğinden gayda göremezsin diye gebelik düşünüyorsan doğumdan sonra gitmeni öneririm
Oaxell Siboo hayır olmadı ama seanslarım kaldı onlarada doğumdan sonra devam edicem hemen hamilelik düşünüyorsan bekle doğumdan sonra gidersin ama düşünmüyorsan gitmeni kesinlikle öneririm çok memnun kaldım
Mumy01 Siboo canım inan git rahatlık hamileyim hiçte tüy çıkmadı ufak tefek 1 2 tane o bile dikkatli bakınca tabi herkesin yapısı farklı ama emin ol rahatlık ve zaten doğumdan sonra hormonlar düzene binince çıkan tüylerde çıkmamaya başlayacak