Arkadaşlar bu ay femara kullandım ama doktorum ne yumurta takibinden ne de çatlatma iğnesi ndrn bahsetti. Şuan kendim 5 gün femara kullandım ve bitti. Kaç gün sonra test yapmalıyım çatlayıp çatlamafığını öğrenmek için. Daha doğrusu hamile olup olmadığımı öğrenmek için 😔🙏🙏