Zuhal2205 Kızlar bugün kontrolüm vardı. Çok şükür herşey yolundaymış. Kilosu falan. Yarın gel şeker yükleme testi yapıcaz dedi. Sizler yaptırdınız mı
Serenica Zuhal2205 canim bizde 24+1iz bugun bizede dedi doktorm ben henuz karar vermedm dusunuyorm acikcasi
Nuranaliayaz1 Zuhal2205 ben 24. Haftada yaptırdım şükür şeker cikmadi ilk önce kan aldılar sonra 75ml şekerli su verdiler 60 dk sonra yine kan aldılar bi 60dk sonra yine kan aldılar 3 kere ölçmüş oldular
Zuhal2205 Nuranaliayaz1 herkese mi böyle oluyo yani üç kere mi yoksa sizin durumunuz mu farklıydı. Bide fiyat ne oluyo testin
PasaninAnnesi Cuma günü randevum var 10.45de tabi sözde özel hastane o randevu saati 1bucuk saat beklemeyi buluyo nerdeyse 12i 1i bulur yani ben o saate ac duramam tamamen ac mi olmamiz gerekiyo migdem bulaniyo her sabah 9da kahvalti yapiyorum biraz gecse miğdem bulaniyo kötü oluyorum az biseyler de mi yiyemiyoruz? Cumadan sonra doktorum da izne cikiyo bende memlekete gidiyorum cuma baktıramazsam memlkette baktirsam diye düşündum birde yüklemeden ziyade aclik tokluk baktirmayi dusunuyorum ben o degerler yuksek cikarsa yükleme yaptiririm diye dusundum aclık tokluğa isteğe göre baktirabiliyormuyuz birde kac haftaya kadar yaptirabiliyoruz?
Zuhal2205 PasaninAnnesi gece 12 den sonra bişey yememen gerekiyomuş. O yüzden sabah 9 gibi gel dedi bana
Badgirl_ Masallah canmm kac gram olmus minnos senle aynyz 24+5 cok merak ediyorum bende yuzunu gordun mu 😍😍
Zuhal2205 Badgirl_ aynen kuzum 24+5 780 gram olmuş prenses :) arkası dönüktü hep yüzünü göremedim ama sürekli el salladı bize ☺️☺️ Beş parmağı açık eli havadaydı hatta doktor hemen çekip ultrason resmi olarak verdi bize 🙊
Badgirl_ Zuhal2205 ayy yerim ben onlarin ellerini yaa😍😍 benim bebisde oyle arkasi donuktu doktor srtni cekip verdi bakalam insllah dogmadan gosterirler yuzlerini cok merak ediyorum tabi basta saglkli olmalri😙 bide masallah gramda cok iyiymis minnosun😍
Zuhal2205 Badgirl_ onun iyi de benimde iyi maşallahım varrrr 🙈😂😂😂 geçen aydan bu yana iki kilo almışım. Toplam kilo alışım 6 ya çıktı 😏😞
Ayyyyssegul Yaptırmayı pek onermiyolar benim aile hekimim kesinlikle yaptirmamami istedi onun yerine aç karnına kan şekerini ölçtur dedi ve ben öyle yaptım yükleme testi yapılınca ileriki yaşlarda bebekte şeker hastalığı çıkma riski olabiliyor mus
Zuhal2205 SemraErkann anladım canım benim doktor yap dediği için yapcam yoksa aklıma takılır kafama takarım sonradan 🙄