Canlarım yardim bekliyorum kızımın ağzında 3 gündür yaralar çıkıyor basta gece aglamaya basladi baktım hafif ateşte var 1 saat falan ağladı sürekli ağzını gösterdi bende azı dişi falan çıkıyor zannettim sabah kalktı yine agliyor ağzını gosteriyor baktım ki iki dudak arasinda beyaz uçuk gibi kabarcık var sildim güzelce herhangi bişey uygulamadim bebekte ne yapılır bilmedigimden ertesi akşam eşime ağzını gosterip mizirdandi bende yandaki uçuk rahatsiz ediyor dedim ama eşim bakmış ki dilinde de çıkmış farketmedim heralde diye düşündüm bu sabah alt dudağının iç kisminda bir tane daha çıkmış gittikçe cogaliyorlar evde bişey yapabilirmiyim veya ciddi bir durum olabilir mi acile götürsem mi hiç rahatı yok sürekli ağzını gosterip ağlıyor 😔