Arya92 Ariannesi ben kullandım çok faydasını gördüm diyemem ama iyi.ultraproct fitil vermişti bana o çok iyi geldi
iko58 Ariannesi gerek olduğunda kullanıyorum faydası da oluyor. Gebelikte bir sorun teşkil etmiyor. Son haftamdayım hala kullanıyorum.
Ariannesi Hamilelikte bi problem yaratmaz inş son ay sıkıntı oluyo kullanıp fayda görmemek düşündürdü beni
Arya92 Ariannesi ben 25.haftada basur oldum hala var sürüyorum arada 39.haftadayim geçen hafta tekrar yazdırdım.agrisi yok ama bebek baskı yaptığı için basur memesi dışarda duruyor
Arya92 Ariannesi inşallah geçer diye umut ediyorum çok zor çünkü krem sür içe it şöyle yap böyle yap.