Merhaba kızlar cinsiyet tahmini konusunda forumda bilenlere gerçekten anlıyorlar diye güveniyodum ama dün gördüm ki bir kişi tahmin konusunda ne yazarsa diğerleri aynısını yazıyor benim koyduğum ultrason görüntüsü kızıma hamileyken olan herkes erkek demiş. Yani burda bir sürü insan var kendini belki ona göre hazırlıyor hayaller kuruyor. Açıkçası benim güvencim kalmadı bu tahminlere.. Bilerek bir sürü kişiye sordum hep aynı yanıt 🙄