bebisim-_00 13+0hamileyim az önce elim ayağım boşancak kadar kalp çarpıntım oldu çok panik oldum 9 ay böyle olmaz umarım sebebi ne olabilir Tiroit hastasiydim zaten gebelikte 75 mg kullanıyorum ilacı
Busra3509 bebisim-_00 gebelikte cok olyo carpıntı korkma. Sakin ol benm nabzım 130.140 bile göryooo. O haftalar baslamısdı bendede Doktor hamile iken carpıntı cok olur dedi
Busehnm bebisim-_00 ara ara benim de oluyor özellikle ani hareketler yaptığımda bazen kahvaltıdan sonra ya da hızlı yürüdüğümde.. kendimi salsam bayilacakmisim gibi, hamilesin normaldir dikkat et diyorlar
aselnannesi bebisim-_00 bende 15 hafta 5 günlük gebeyim bazen benimde çok fazla kalp çarpıntim oluyor uzanıp yatınca geçiyor yada ılık bir duş
bebisim-_00 Busra3509 napcaz peki doğurana kadsr böyle mi olacak bende zaten biraz panik atak var oldukça daha kotulesiyorum
Busra3509 bebisim-_00 bende öle panik atak ilacları ile ayakda duruyordum bekarkende. Suan nabzım kulagımda da ata ata hamilelik geciriorm 30.31 hafta olfu hala gecmedi benim Gögsüm titrior kalbim atarken o kdr hızlı atıyor