3MelekAnnesi3 Kızlar öncelikle sezeryan olmadık olayı daha iyi anlatmak için öyle yazdım tam sezeryanle kesilen bölgede oglumun hareketlerini hissediyorum bana cok asagı da geliyor hareketleri sizce normal mi oglumda öyle hissetmedim hiç asagı da
AlinaET 3MelekAnnesi3 ilk gebelikte daha yukarı çıktığında hissetmiş olsbilirsiniz 2. Ve diğer gebeliklerde daha aşşağıdayken daha erken hissetmeye başlıyosunuz ondan kaynaklı olabilir, yeri orası çünkü bu haftalarda🥰🌺
Deletedmom23234 3MelekAnnesi3 Sezaryen yeri vajinanın bir tık üstündeyse bende bebeğimin hareketlerini orada hissediyorum 🤗
hellobaby0 3MelekAnnesi3 bende sizle aynı haftadayım resmen kasıktan bile aşağıda gibi bende çok aşağıda olduğunu düşünmüştüm büyüdükçe yukarı çıkar falan dediler daha doktora soramadım
2prensannesi2008 3MelekAnnesi3 23 haftalığım benim hala orada haraket ediyo daha yukarıya cıkmamış heralde 🤭
3MelekAnnesi3 hellobaby0 bende oglumda hiç öyle hissetmedim hep solda sağda hissederdim bunda sasırdım
Nur3446 Icim rahatladi bende 19 oldum yarin dr gidip soracaktim cok aşağıda hissediyorum insanin aklina hersey geliyor valla Allah korusun
3MelekAnnesi3 Nur3446 ben hiç doktora soruyum diye aklıma gelmedi ters durum olsa onlar söyler zaten ama merak ettim demek ki normal cnm büyüdükçe yukarı cıkarlar herhalde 😂
Deletedmom23234 3MelekAnnesi3 Evettt 19 haftalık hamileyim bende orada hissediyorum 🙈 hani insanın karnı guruldar ya öyle bişey 😅🤭