Cansu_55 serklajlıyım bebek serklaja dayandı baya aşağıda resmen vajinamda hissediyorum elledikçe de her gittiğimde de çatı muayenesi oluyorum her an suyum gelebilir diye bekliyorum bakalım😊 doktor diyor tabi ben demiyorum 😂 doktorun bana dedikleri bunlar açılmam serklajdan dolayı olamıyor ama rahim ağzım her geçen gün daha da kısalıyor en son gittiğimde çarşamba günü 2 cm idi serklajda 3,1 cm idi seklajdan 2 ay sonra 3,5 cm ye kadar çıkmıştı. Ama oğlum bizimle dalga geçmeyi seviyor 2 hafta kadar önce doktor her an gelebilir demişti daha gelcek daha gelcek bekliyoruz elimiz böğrümüzde 😂😂😂