Pelin__1 25 derecenin altındaki oda sıcaklığında muhafaza edilmesi gerektiği yazıyor kutusunda. Şu anda odalar 23 derece falan sorun olmuyor ama yaza doğru nasıl muhafaza edeceğiz? Deneyimli hamileler ve anneler yazabilir mi yazın nasıl muhafaza ettiklerini😊