Zeynepysn 22 hafalık hamileyim hala surekli kusuyorum ve hic birsey yiyemiyorm midemde de gaz cok sıkıştiriyo eger benim gibi olan varsa lutfen bana yardımci olabilirlermi
Hfze35 Zeynepysn canım bende 16haftalik hamileyim hala kusuyorum zofer kullandım ilk aylar sonra prilama gectik icmeme rağmen hapi kusuyorum icmeksek bayilcam heralde doğuma kadar kusan varmış ne iyi gelir bende yorumları bekliyorum artık bunaldım çok kötüyüm yani
Rumeysa2909 Zeynepysn benim 2.gebeligim bende çok kötüyüm dün hastaneye gittim serum yedim iyi geldi prilam kullaniyorum şimdilik mide bulantısı yok çok şükür
Zeynepysn Hfze35 Bende pirilami kullaniyorm ama gecmiyo serum yedikten sonra geciyo ve artk serumda vurmuyolar 5 bucuk ayliksin diye