Ben ilk bebeğimde kullandım ilk çıkan var ya sallanabilir özelliği olan yani aşırı memnun kaldığım bi üründü 18. Ayında ayaklarındaki plastik çıktı sallanamadı kırıldı çivisi yalama olmuştu servise verdik ücret iadesi yaptılar beklemiyorduk iade yapmalarını da kesinlikle alınması gerekenlerden ilk başta şimdi 2. Ye hamileyim ve tekrar o yataktan alıcam alın aldırış 🥰