Seleft Merhaba 7+6 hamileyim bebeğin kalp atış hızı yavaş dedi doktor farklı bi doktora da gittim durum aynı 120 olması gerekirken 60 hızı diyor :( salı günü kontrole gitcem tekrar var mı böyle bi durum yaşayan ?
mlkkk Seleft olması gereken 120-150 arasıdır canım yetişkin kalbi 70-90atar evet bebişin ki düşük malesef ama cihazdan kaynaklı olabilir mi acaba başka bi doktora daha gitsen
Ayseozz Seleft bu tarz çok yorum okumuştum. Hepsi sonraki haftalarda normale döndü canım güzel düşün güzel olucak inşallah