FasulyeveAnnesi3 Bugün 14 haftam bitti ve çok karın ağrım var ama alt kısımda değil yukarı doğru kron ağrısıyla birlikte bulantıda başladı yaşayan var mı ne oluyor olabilir
Serpilbb FasulyeveAnnesi3 bendede oldu kaburgamın altından başlayıp kasığıma kadar sürekli ağrıdı kas ağrısıymış gerildiği için öyle ağrı yaparmış
FasulyeveAnnesi3 Serpilbb İnşallah öğledir çok korkuyorum inşallah bişey olmaz bulantıda yapmışmıysı sende canım
Serpilbb FasulyeveAnnesi3 bulantı yapmadı benim o sıra tam bulantımın geçtiği dönemdi sen yinede bi aile hekiminede olsa sor eğer özele gidiyorsan doktorunu ara için rahat etsin nolur ne olmaz