Zumra12345 Sabahtan beri karın ağrım ve bel ağrım var Meryem anayı suya koysammi bilemedim duşta aldım hala var o ağrı yardımcı olun lutfen
HavvaK Zumra12345 eğer ağrılarınız düzenliyse yani ağrı bi giriyor geçiyor 10 dk sonra bi daha giriyor ve böyle düzenli devam ediyorsa doğum sancısıdır. Biraz yatıp uyumaya çalışın belinize kasıklarınıza sıcak su tutun. Sağlıkla kavuşun inş 🤱🏻
SeymaK Zumra12345 zamanını ölçmelisin yani sabahtan beri ağrı olabilir ama düzenli gelip gitmesi önemli doğum başlangıcı olması için düzenli mi düzensiz mi önce onu hesapla canım ben de bekliyorum ama hiç bişey yok 39+6yız 🤷🏻♀️
Cordeliaa @Zumra12345 doğumun başlaması için sancının düzenli aralıklarla gelmesi lazım, dakika tutun her sancı arası
Bilge6363 Cordeliaa bende de var o sancı yaa. Sabahtan beridir devamlı olan bı ağrı. Kalcamjn üst tarafındaki kemikler ve karnımın alt kismi, kasıklarım ağrıyor . 38+1 iz doğum ağrısı mi bilemiyorum