Alpmete Selamün aleyküm ben ilk çocuğumu sezeryan doğurdum daha 8 ay geçmeden hamile kaldım çevremde dikiş ağrıların çok olacak diyorlar doğru mu yaşayan varmi
zeynepylmz Alpmete arkadaşım 6 ay aradan sonra hamile kaldı hatta geçen gün doğum yaptı hiç ağrı çekmedim dedi 🤷🏼♀️
Sermec27 Alpmete sezeryan dogumdan sonra 7 ayımda tekrardan hamile kaldım 28+3 haftalık hamıleyım su anlık dikişimde bir agrı sızı yok kişinin vücut yapısıyla bünyesiyle alakalı olabilir