Asyachngr Hadi 6-7 haftalık ultrason görüntülerimizi paylaşalım benimki minnacık sizinkini merak ediyorum😍
Hatice_ee Asyachngr https://imgyukle.com/i/Ox8aPv Ilk zamanlar hic resim cekmedim 7 haftalikken tek bu var 🤣 simdi eli kolu belli olan kocaman bebis oldu
micky Asyachngr canım beni yanlış anlama ama.Kıyas yapıp sakın stres filan yapmak için istemiyorsunuz inşallah.Her ultrasonda rakamlar farklı olduğu gibi her çocuğun gelişimide farklıdır.Sakın kafanda kurgular yaratma stres sana zarar verir.
Hatice_ee Sedef88 14de erkek dendi bacak arasinda bebegin kordonu vardi 15 de kesinlesicek 2 gun kaldi cinsiyeti ogrenmeme oğlum oluyoo hissediyorum 💙💙💙💙
Sedef88 Hatice_ee maşallah sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 💐💐bana da dua edin bende oğlum olmasını çok istiyorum 🤲🏻🤲🏻
Asyachngr Hatice_ee anladım çünkü şöyle birşey okumuştum bebek sol tarafa yatkınsa erkek sağ tarafa yatkınsa kız olur diye sizinki de sol tarafa yatkın ☺️☺️
Hatice_ee 3bebekannesiii 6+1 de kesede bebekte kalp atisida vardi insallah sende gorur ve duyarsin 🤲🤲🤲
Tskrnarz 3bebekannesiii benimde aynı durum sizinle 6+3 du kese var bebek yok doktor 10 gün sonra gel dedi
3bebekannesiii Hatice_ee doktor boş gebelik olabilir diyo canım ateşim var covid testi verdim negatif cıktı eğer boş gebelikse seni zehirliyo olabilir dedi
Hatice_ee 3bebekannesiii ben kurtaj oldum bebegimin kaldi durdugu icin bi tanidigumda kalbi durudgu icin kurtaj oldu baya brklemis icinde bebek ama zehirlememis belki bos gebelik farkli biseydir