Saray1 merhabalar bende Karaman’da oturuyorum. 20.haftaya kadar sık sık kanamam oldu ve Karaman’da hep gittiğim doktor 1-2 kanamada o sıralar izinliydi, nöbetçi olan doktorda teşhis dahi koyamadığı için meram tip fakültesinde Kazım beye muayene gittim. Benimki çoğu gebelikte karşılaşılacak problemlerdendi o yüzden ekstra bi durum yaşamadım. Taa ki, 3 lü tarama testim Karaman’da güvendiğim doktorda “hic bir problem yok, riskin yok” demesine rağmen. Kazım bey ısrarla amniyosentez yapalım 1 değerin beklediğimizden düşük gelmiş dedi. Neyse tamam yapalım dedik. O anda kendi sekreteri şunları söyledi. Karnınız bir balon riskiniz az ve biz o balonun içine igne batıracağız. Siz bilirsiniz dedi.. yani cok düşük ihtimali daha büyük problemlerle sonuçlanabilirdi. Ve tek düşüncemiz “bu bebek bizim, ne olursa olsun Allahtan”.. diye yola çıktık. Bu durum malesef üzdü bizi.. ondan sonrada 1 kere gittim sonra da gitmedim.
Para tuzağı demeyelim. Sonuçta bu meslek için kaç yılını vermiş deneyimli bir doktor. Bence hangi doktorunuza güveniyorsanız ondan şaşmayın.