Aysunduruu 3441K Betül hanima gidiyorum dr den cok memnunum ama doğumhane ekip nasil bilmiyorum nasil insanlar acaba
Baloncuk41 Ben degil ama bi arkadasim iki dogumunuda orda yapti mehmet ataman cok memnundu 2 yaş vardı aralarinda uzun süre sizi bu koridorda görmiyim biraz ara verin kızın bünyesi kendine gelsin demiş eşine 🤣
3441K Baloncuk41 ayy hayırlısı olsun yapcak bişey yok 😊 evet o doktoru da duydum ama gtmedim doğum odasından flan memnun muydu gerci siz gitmiyormuşsunuz😊
NurCeren00 Baloncuk41 🙈 yıllar önce benim doğumumu annem mehmet ataman da yapmış. Orada otursam kesin ona giderdim
Baloncuk41 3441K ikisinide normal doğurdu güven veren bi doktormuş kapalı arkadasim ebeleride cok iyiymiş cok rahatlatmışlar
3441K Aysunduruu ya bende bilmiyorum ama en son 2 defa dogumhane katında nst ye girdim ordaki hemsire ve bir kadın vardı ebe miydi acaba çok iyilerdi içim rahatlamıştı kendi doktorumda ayfer hanim çok memnunum 😊😍 ama insan o kata girince bile heyecan basıyor 😂🙈 kaç haftaliksiniz ?
3441K Baloncuk41 bende kapalıyım başörtülü mu duruyorlar yoksa bone mi veriyorlar acaba? Bende son 2 nst mi dogumhane katında girdim etrafıda cok göremedim ama 2 kişi vardı hemsire ve ebe olabilir cok iyilerdi😊
Aysunduruu 3441K 30 haftalik iyi insanlar olsunlar yaaa buda cok önemli çünkü kaçınca haftada nst ye girdiniz acaba birde eşlerde nst de yanında durabiliyormu acaba
Baloncuk41 3441K pandemiden önceydi basörtülüydü diye biliyorum simdi nasildir sormak lazim aslinda oda öyle söylüyo ebeler çok ilgiliymiş
3441K Baloncuk41 benim nst ye girdiğim odada tuvalette duş alanı da vardi onu da beğendim o katta oluyor heralde sanci flan orda cekiliyordur inşaallah rahat bi şekilde geçer doğum 😊
Baloncuk41 3441K hiç bilmiyorum ama dokturun kolay kolay sezeryan yapmadigini söylemisti diye hatırlıyorum inşllah sizede iyi ebeler denk gelir normal dogumda bence doktordan bile önemli ebeler sonucta korkunuzu yenmeniz önce size birazda onlara bağlı bence 🌸
3441K Aysunduruu yanls hatırlamıyorsam 34.haftamda girdim muayene katında küçük bir oda bi masa sığıyor bi de senn yatman için yer var o kadar. eşin girmesi yasakmış o yuzden girmedi ama zaten nst de cok gerek yok hemen kapidaki sandalyede oturuyordu göremesemde😀
Etk123 NurCeren00 annemin doktoru olur kendisi. Ablam da ona gitti 3 hamileliğinde de. Şimdi ben de ona gidiyorum. Mehmet Ataman harika bilgili bir doktordur.