Busesamet17 Vajinada yanma ve aşırı kaşıntı oldumu sizde 12 haftalik hamileyim 9 haftalikken felan basladi bende o kdr kotu biseyki uyutmuyodu beni
GzdeelikAkbacak Busesamet17 doktoruna söyle canım ona göre ilaç verirler benimde olmuştu çok kötü bir duygu ben ilaç kullandığımda geçti canım
Drngrkm Busesamet17 ben seba mad genital bölge temizleyici kullanıyorum. Çok rahatlatıyor. Onu kullanmazsam kaşıntı oluyor bende de.
Busesamet17 GzdeelikAkbacak soyledim canim deri kremi verdi 1 hafta kullan sadece dedi 1 hafta kullandim siddeti gecti hafifce var yine kasinti yanma yokda