Merve2334 Arkadaşlar şu an 10+5 gebeliğimin. İlk doktora gidince kan tahlili yaptırmanız gerektiğini söylüyorlar ya hani vitamin vs öyle şeyler ben onu yaptırmadım sizce yanlış mı yaptım ?
Bubuseli Merve2334 sağlık ocağına gidin gebe olduğunuzu söyleyin onlar rutin kan tahlillerini yapiyolar yada kendi doktorunuz sizden sayfa sayfa gereken tektikleri istiyor bı kısmı sağlık ocağında bı kısmı özelde yapiyolar ve ona göre vitamin ilaca başlatıyorlar
3441K Merve2334 yok canim bende ilk muayenemde yaptirmamstm sıkıntı yapma ilk 3 ay zaten folik asit veriyorlar gidince sorarsn doktorunda söyler zaten😊