Merhaba hanımlar. 2.5 aylık anneyim emziriyorum. Kolumun altıysa göğsümün birleştiği yerde bir su bardağının “tabanı” kadar yuvarlak bir kitle var. Kolumu oynattığımda hafiften acıyor. Bazı günler yok oluyor bazı günler tekrar çıkıyor. Sizce orada süt birikmiş olabilir mi? Kötü düşünmek istemiyorum aklıma acaba emzirdiğim için süt mü birikiyor gibi bir fikir geldi. İyi kötü yorumlarınıza açığım başıma böyle birşey gelen var mı?