mervekoluman0 Gebelik kesesi görünmüş dedi doktor beta degerim 510 yarın tekrar kanıma baktırcaz ama şuan adet sancısı cekiyorum çok ağrılı bir şekilde ilk hamileliğim agrı kesici kullansam sıkıntı varmı yada ne için böyle oluyor bana yardımcı olabilirmisiniz
Ceydat mervekoluman0 bebeğin tutunma aşamasında oluyor canım hatta kahverengi akıntı da olabilir ama bu dönemde içme ağrı kesici bebek tam tutunsun öyle iç derim ben geçmiş olsun
Leylaalin mervekoluman0 İlk 1 ay olur canım kasiginda sanki adet olacakmış gibi o yüzden dikkat et yorma fazla kalkama ki tutunsun bebeğin ilaç vs içme
Annesininkuzusu01 mervekoluman0 Sancı belden kasığa doğru gelmiyorsa sadece kasıktaysa normal bir durum canım dayanacaksın sakın ilaç içme
mervekoluman0 Ceydat şuan kanamam başladı çok koyuda degil acıkta degil endişelenmem gereken bişey var mı 🙏
Ceydat mervekoluman0 kanaman başladıysa hastaneye git hemen normal adet kanamasına benziyorsa tutunma kanı kahverengi ve akıntı şeklinde olur
Sevde0281 mervekoluman0 off ya çok üzüldüm Rabbim sağlıkla bir an önce doldursun kucağınızi yeni gördüm ben postu. Allah sabır versin canım
Ceydat mervekoluman0 çok üzüldüm ne yazıcağımı bile bilemedim en yakında zaman inşallah tekrar hamile kalıp kucağına alırsın 🤲
Gamzebrb mervekoluman0 ayy canım çok geçmiş olsun aslında betan yüksek değil çocuk kendiliğinden düşer kürtaj olmana gerek olmaz ki çok üzüldüm inşallah gelecek ay tutar