Canimoglummmm Cansugmzee Ben 1 gün sonra dua almıştım eve gelir gelmez sütüm gelsin diye.Sen salı oldum diyorsun çoktan alabilirsin hemde sütun artar duşta goguslerini ovala iyice masaj yap oh mis😊
gulin-35 Cansugmzee yok uc gun sonra ızın verıyorlar dusa amelıyat yerınız bandajlıysa onunda cıkarın artık dustan sonra batıcon surup acık bırakın kı hava alsın daha cabuk ıyılesır
Cansugmzee zeynepylmz çok güzeldi canım 1 santim açılmam olmuş hemen yatış yapıldı 🤭❤suyum gelmişmiş o gün 5 gün oldu artık ayağa falan kalkıyorum belden uyuşturuldum bu arada😊😍
Cansugmzee zeynepylmz amin hepimizinkini canım snde sağ salim sağlıkla al inşallah hayırlı doğumun olsun 🤲🏻❤😍
uraluygar Cansugmzee ben dogum yaptigim gunun aksamı hastanede banyo yaptım bant vardi ertesi gün taburcu olup eve gelince hemen yeniden banyo yapmistim bantı cikarip doktor oyle demisti. siz neden bu kadar uzun sure banyo yapmadiniz ki?
uraluygar Cansugmzee :))) saglikla büyüsün. ben 2018 ,30 haziranda dogum yapınca o sıcakta bide sütler heryere akınca o kokudan zaten duramazdim yikanmadan😂
uraluygar Cansugmzee ben 13 haftalik hamileyken gelmeye basladi sutum son haftalarda artti, dogum yaparken goguslerime pamuk koydular ortalik göl olmustu😂 2.5 sene emzirdim onu 6 aylik hamileyim hamile kaldigimi ogrenince kestim memeden
Baloncuk41 Bant takildigi icin istedigin zaman yapabilirsin ben ayakta yapamamistim ama tabureye oturmustum