Merhaba hanımlar normal doğum yapmak istiyorum bende çoğu gebeler gibi 37+5 haftalık gebeyim perşembe randevum vardı bebeğimin kilosu 3.80 gr dı uzun süre kullanmıyordum hapı fakat doktorum son ay özellikle kullanmalısın dedi fakat onu kullanınca iştahım çok açılıyor sizde de öyle mi fazla kilo alsın istemiyorum normal yapma şansım düşer diye sizce bırakayım mı fikir verin lütfen 🙏