tknmltm canım benim 1 gün önceden karnıma adet ağrısı gibi sancı girdi. Çok değildi ama . Ertesi gün sabah 7 8 den sonra sancilarim artmaya başladı yani kasilip kalıyordum her 10 dk bir falan giriyordu daha sonra saat 8 e doğru 5 dk bir girmeye başladı hastaneye gittik 5 cm acilmam olmuştu hemen aldılar sancılarım arttı suyumu patlattılar patlattiktan sorna daha da çok arttı dayanamaiyordum sonra baktım ki doğmuş 2 saat içinde yavrum elimdeydi