-busrasavas- 3 haftalık gebelik testinin çıkmadığı olan var mı en erken ne zaman öğrendiniz . 3 haftalık ken çıkmayıp sonra testi pozitif çıkan oldu mu
Birsen2906 -busrasavas- ben 3 haftalık Ken öğrendim handa normal sıradan test cubuguyla çok şaşırdım ama çıktı yani erken döllenme olamazdı 10 gün önce gördüm yumurtlama yi 🤭
isimsizbiranne -busrasavas- ben adet olcağım gün olmadım test yaptım hemen bekliyordum zaten anında çift çıktı baya belirgin gittim kan verdim emin olmak için 3 haftalık dediler
OZLEM_2576 -busrasavas- benim reglim gecikince 2 gün aralıklarla evde test yaptım hiçbir şey çıkmadı. Hastanede kan testi ile öğrendim. Seninle aynı haftalardayiz
-busrasavas- Birsen2906 bnm de aşırı silik çıktı var mı yok mu anlamadım görünürde yok gibi dikkatli bakınca var gibi kafam karıştı🤪
cems bende adetim bes gün kala cok silik öğrendim bir gün sonra kan verdim beta 34 tü yumurtlama günümden 10 gün sonra oğrendim yani
-busrasavas- cems bnm de aşırı silik yok denecek kadar hatta herhalde yok diyorum gözlerim yanılıyor kararsız kaldım
Hlyaaaa -busrasavas- bende 3 haftalikken ogrenmistim. Testim cok silik cikmisti. Hatta yok deyip cope attim uyku sersemi. Aklima geldi silik ciktigi. Çöpten aldim tekrar baktim cift cizgiydi 🤣