Suzantuysall Hanımlar merhaba. 28 haftaya girdik biz de doktor kontrolünde doktorumuz plasenta bebekten önde eğer yukarı çıkmazsa normal doğum yapamazsın dedi. Böyle bişey yaşayan var mı aranızda sizce durum değişir mi