Soe BhrDnmz evett 1 temmuzdan sonra istediğin zaman yaparız dedi doktorum ben de 5 temmuz istedim tabi bir sürpriz olmazsa öncesinde
BhrDnmz Soe aaa cok sasirdim. Benimde son 98 gorunuyor. Programa gore dogum 18 temmuz kalan gun 98. Yani temmuzun ilk haftasi benimde olur ozaman dogumum oyle mi cunku sezeryan istiyorum panik atagimdan dolayi
BhrDnmz Soe yaa aslinda tabi anne karninda durmasi iyi bisey ama insanda istiyor birgun bile saglikla erken kucagima alsam diye🥰🥰🥰
Soe BhrDnmz sağlıklı olsunlar da aman zamanında gelsinler🥰 Benim suyum az korkuyorum umarım bekleriz zamanını
minikturta Uuubeybi bebiş odası tamamdır ama daha gelmedi kıyafetler de yavaş yavaş alınıyor hala çok olunca kim ne aldı bilmiyorum 😂😂😂
Min23 Bizde de bugun soonn 43 gün sabırsızlıkla bekliyorum aşkımı kucağıma almayı 💋❤Allah im bu duyguyu isteyen herkese yaşatsın 🙏🙏🙏