Kızlar merhaba herkese,
ben bebek görme için Yasin dağıtmak istiyorum çünkü mevlit yapmayacağım koronadan dolayı. 50 kişilik yaptırmak istiyorum birinci derece (anne baba teyze yenge dayı için) akrabalarımız için sadece. Korona daha ilerlerse tabi bunu da yapmayacağım. Ama acaba abes olur mu herkes magnet şeker falan yaptırıyor 🤷♀️