Arkadaşlar 13 haftalıkken ikili testimi yaptırdım aynı gün ultrason görüntülerimde bebeğimin omurgasının,kemiklerinin gayet sağlıklı olduğunu söyledi doktorum. Test sonucum çıktığında sekreteri arayıp testimde risk görüldüğünü ve perinatoloji bölümüne görünmem gerektiğini söyledi. Perinatoloji bölümünde iyi bir doktor buldum testime bakar bakmaz bu test labaratuvar hatası dedi bebeğime baktı birşey görünmüyor bebekte şuan 15. Haftamız dayız haftaya gel dörtlü testini de yapalım dedi. Aranızda bu şekilde ikili testi hatalı olup dörtlü testi yaptıran var mı bu arada 28 yaşındayım ve ikinci gebeliğim ilk bebeğimde hiç böyle birşey yaşamadım